Tilbage til Alle begivenheder

Gratis webinar for professionelle om sanseintegration og autisme

OBS. Nogle tilmeldte har oplevet at min mail med info og link er landet i spam.
Så hvis du er tilmeldt, men ikke har fået en mail endnu, så ligger den forhåbentligt i spam.


Sanseintegrations og autisme?

Arbejder du med mennesker med autisme, så er viden om sanseintegration og sanseforstyrrelser et vigtigt element i den pædagogiske praksis.

Men hvorfor er det vigtigt at have med i praksis, og hvordan tænker man det ind i den pædagogiske hverdag.

Få svar på det, hvad Sanseprofiler er og hvordan de bruges, samt meget mere, når jeg afholder gratis webinar målrettet professionelle der arbejder med netop denne målgruppe. Webinaret tager afsæt i sanseintegration, med en underliggende Low Arousal tilgang, samt hvordan sanseforstyrrelser påvirker størstedelen af mennesker med autisme i større eller mindre grad, og hvordan adfærd kan være relateret til udfordringer med sanseintegrationen.

Du kan også læse mere om Sanseprofiler her.

Tilmelding i bunden af siden.

Tidligere kursusdeltagere har sagt:

“Som altid, når det er begrænset tid der er afsat, formår Oliver at servere det vigtigste og få det ned på jorden - gøre det konkret og forståeligt og med brug af fin visualisering.
Resultatet med dine mange detaljer gør sanseprofilen brugbar, og herved mærker man også den gode kombination af din professionalisme, personlighed og dit engagement for det enkelte menneske.
Tak for inspiration. Elsker dine visualiseringer :)”
-Signe, ergoterapeut

”Olivers spændende oplæg gjorde mig opmærksom på, hvor betydningsfuldt det er for tilrettelæggelsen af den pædagogiske praksis, at der er fokus på børnenes og de unges sansebearbejdning”.
- Annette, psykolog.

”Oliver gjorde på en overskuelig måde klart på hvilken måde, at sanserne spiller sammen med børnenes og de unges adfærd. Jeg blev opmærksom på, at det som jeg har set som en adfærdsproblematik, måske i virkeligheden handlede om en udfordret sansebearbejdning, som vi pædagogisk skulle tilgå på en anden måde”.
- Susanne, lærer.

”Jeg blev opmærksom på, at det er vigtigt at tage udgangspunkt i, at der nok er en sanseintegrationsforstyrrelse, end at vente på at vi får øje på den”.
-Louise, pædagog.

Tilmelding